سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
راستگو

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر گفت: پرداختن به اهمیت مسجد در نظام اسلامی و احیای کارکردهای مسجد از مهمترین اهداف برنامه های روز جهانی مسجد است که ان شاالله امسال با همکاری نهادهای فرهنگی و مرتبط با مسجد در سطح استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عیسی راستگو، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر اظهار داشت: روز جهانی مسجد، امسال با اجرای برنامه های مختلف و متنوعی در استان بوشهر گرامی داشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۱ مردادماه روز جهانی مسجد است، ابراز داشت: این روز یادآور تهاجم رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و آتش زدن اولین قبله گاه مسلمین است. این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران روز جهانی مسجد نامگذاری گردید و کشورهای اسلامی از این ابتکار جمهوری اسلامی استقبال کردند.

حجت الاسلام راستگو افزود: هر ساله ۲۱ اوت، سالروز تهاجم رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، روز جهانی مسجد با اجرای برنامه های در ایران و دیگر کشورهای اسلامی گرامی داشته می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر با بیان اینکه اولین همایش روز جهانی مسجد در مردادماه ۱۴۰۱ در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد گفت: پرداختن به اهمیت مسجد در نظام اسلامی و احیای کارکردهای مسجد از مهمترین اهداف برنامه های روز جهانی مسجد می‌باشد که ان شاالله امسال با همکاری نهادهای فرهنگی و مرتبط با مسجد در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha